Weer iets dichterbij! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Amy Teuling - WaarBenJij.nu Weer iets dichterbij! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Amy Teuling - WaarBenJij.nu

Weer iets dichterbij!

Blijf op de hoogte en volg Amy

03 November 2015 | Nederland, Nederland

De tweede sponsor is binnen! Dankzij Elumatec Benelux BV. ben ik weer een stapje dichter bij mijn reis naar Thailand.
Ik heb al een beetje naar vliegtickets gekeken, en omdat ik op Krabi moet vliegen zal ik op Bangkok over moeten stappen. Maar vluchten met 1 overstap zijn weer duurder dan die met 2 overstappen, dus zal ik waarschijnlijk eerst op Abu Dhabi over moeten stappen. Daar zie ik wel een beetje tegenop, maar gelukkig heb ik nog tijd zat om me goed voor te bereiden.

  • 04 November 2015 - 08:52

    Indira:

    Leuk! Dat overstappen komt echt helemaal goed! Ik zat er zelf ook heel erg tegenop maar het viel ontzettend mee ! ♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 21 Mei 2016
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4724

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Augustus 2016 - 31 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Thailand

Landen bezocht: