Ingeschreven! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Amy Teuling - WaarBenJij.nu Ingeschreven! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Amy Teuling - WaarBenJij.nu

Ingeschreven!

Blijf op de hoogte en volg Amy

26 December 2015 | Nederland, Nederland

Dankzij veel lieve mensen en bedrijven zoals Elumatec Benelux BV, Dutch Ink, Woodlooks en Embassy Freight heb ik me eindelijk in kunnen schrijven bij Projects Abroad! Heel spannend, het wordt nu een soort echt. Ik ben van plan om iets meer dan 2 weken te gaan, eind juli/begin augustus. Nu ik de aanbetaling heb gedaan, krijg ik volgende week meer informatie over de juiste vertrekdatum en dan kan ik ook een vlucht gaan boeken. Hier heb ik nog wel een flink bedrag voor nodig natuurlijk, maar ik blijf zoeken naar sponsors. Maar voor nu ben ik al heel blij met wat ik heb bereikt!


www.elumatec.de
www.dutchink.nl
www.woodlooks.nl
www.embassyfreight.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 21 Mei 2016
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 4727

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Augustus 2016 - 31 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Thailand

Landen bezocht: