Kleine wijziging in de planning. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Amy Teuling - WaarBenJij.nu Kleine wijziging in de planning. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Amy Teuling - WaarBenJij.nu

Kleine wijziging in de planning.

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Mei 2016 | Nederland, Nederland

Een tijdje terug had ik mijn vliegtickets naar Thailand geboekt. 24 juli heen en 7 augustus weer terug, met korte overstaptijden.
Helaas begon op 8 augustus de Summerschool van de Erasmus Universiteit, en als ik een kans zou willen maken om toegelaten te worden tot Geneeskunde moet ik hier echt aan deelnemen. De punten voor mijn motivatie worden namelijk verdubbeld en er waren maar 150 plekken.
Gelukkig was het mogelijk om bij Projects Abroad mijn project te verschuiven en nu zijn ook de vliegtickets geregeld! Nu vertrek ik op 22 juli en kom ik weer aan op Düsseldorf op 6 augustus. Dit keer wel met lange overstaptijden op Bangkok en Abu Dhabi, maar dat kom ik wel door :)
Het komt steeds dichterbij en heb er onwijs veel zin in!

www.elumatec.de
www.dutchink.nl