Introductie & workshops - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Amy Teuling - WaarBenJij.nu Introductie & workshops - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Amy Teuling - WaarBenJij.nu

Introductie & workshops

Blijf op de hoogte en volg Amy

25 Juli 2016 | Thailand, Krabi

Vandaag de introductie gedaan. Gelukkig is het weer beter geworden, want gister heeft het veel geregend en zijn we op Utopia gebleven. We zijn naar Ao Nang gereden waar we hebben geluncht bij Jungle. Onwijs lekkere Pad Thai noodles met garnalen gegeten! Toen we terug waren heb ik vanaf 2 uur workshops gehad over het koraal en alle andere organismen die er leven. Hoe belangrijk de riffen zijn voor het milieu en dat alles in symbiose leeft. Over de anatomie van het koraal en de vissen en wat voor soorten er allemaal zijn. Ook leren we over de bedreigingen voor de koraalriffen, zoals destructief vissen en overbevissing, sediment afzetting, onwetende toeristen, klimaatveranderingen en hoe daardoor bleaching ontstaat. Het doel van dit project is dan ook te proberen iets te doen zodat deze bedreigingen minder worden en hopelijk weggaan, zodat de koralen gezond blijven en de ecosystemen blijven bestaan.

www.elumatec.de

Hoi Amy. ,heelveel plezier en succes daar

• 25 Juli 2016 - 19:02

Thierry Den Teuling:

lekker die garnalen Amy.
    Blij dat je het naar je zin hebt en dat het leerzaam is.
    Morgen twee plonsjes maken,hopelijk is het zicht verbetert.