Eerste dag in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Amy Teuling - WaarBenJij.nu Eerste dag in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Amy Teuling - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Amy

23 Juli 2016 | Thailand, Krabi

Gister ben ik eindelijk vanaf Düsseldorf vertokken naar Thailand. De vluchten gingen gelukkig redelijk snel voorbij. Toen ik aankwam op Krabi werd ik samen met iemand anders opgehaald door iemand van Projects Abroad en reden we naar Utopia, waar we verblijven. We kregen een kleine rondleiding maar omdat maandag het project start krijgen we dan de echte introductie. Omdat het zaterdag is was bijna iedereen vrij en wilden we wat gaan doen. We zijn gaan hiken op de Tab Kak. We hebben er ruim 2 uur over gedaan omdat alles steil was maar toen we boven waren was het uitzicht super mooi! Ook terug hebben we er weer 2 uur over gedaan, dus uiteindelijk was het nog een lange dag na maar een paar uurtjes slaap in het vliegtuig. Vroeg naar bed vanavond :)

www.elumatec.de
www.dutchink.nl
www.woodlooks.nl
www.embassyfreight.nl

• 23 Juli 2016 - 16:08

Mara:

We waren blij toen je er eindelijk was! Hoop dat je een beetje kan slapen x

• 23 Juli 2016 - 19:23

Manon:

Wat knap van je Amy dat je dit doet in je eentje! Stoer hoor!

• 23 Juli 2016 - 20:22

Thierry Den Teuling:

blij dat je er bent,hopelijk heb je een mooie tijd daar.
    Succes met je blaren en tot morgen,ik ben onderweg ;)