Vrijwilligerswerk in Thailand - Reisverslagen van Amy den Teuling - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Thailand - Reisverslagen van Amy den Teuling - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Thailand

Mijn eerste verslag van mijn voorgenomen reis naar Thailand.
Volgende zomer wil ik graag met Projects Abroad naar Thailand om hier mee te werken aan een natuur en milieubehoud project.
Dit houdt in dat ik koraalriffen en stranden ga schoonmaken, werken in de mangroves en ga helpen in een schildpadden opvangcentrum.
Omdat het mij niet gaat lukken om dit zelf met mijn bijbaan bij V&D bij elkaar te sparen ben ik begonnen met het zoeken naar sponsors.
En de eerste is al binnen! Ik ben er erg blij mee, het begint nu een klein beetje vorm te krijgen.
Gisteren met mijn vader naar Dutch Ink geweest om te vragen of zij misschien ook interesse hadden om mij te helpen en het ziet er naar uit dat ze dat wel willen.
Volgende maand kom ik ook in het maanblad Duiken, waarvoor ik een stukje heb mogen schrijven. Hierin doe ik ook een oproep, dus ik hoop dat dat ook nog wat gaat opleveren.
Maar het begin is er in ieder geval!

http://www.dutchink.nl

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2016

De laatste dagen

01 Augustus 2016

Beach cleanup & mangroves

31 Juli 2016

Weekendje Koh Phi Phi

28 Juli 2016

Duikdagen

25 Juli 2016

Introductie & workshops
Amy

Actief sinds 21 Mei 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4741

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Augustus 2016 - 31 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Thailand

Landen bezocht: